Tuesday 30 October 2007

Hårresande nervositet

Usch jag har ont i magen. Det där nervösa pirret man har innan en presentation eller när tandläkarborren närmar sig munnen. Idag ska jag konfrontera min skräck för frissörer ännu en gång. Jag har övervägt beslutet länge och kommit fram till att en uppiffning inför dvalan är ett måste. Är så otroligt konservativ på hårfronten: jag vill behålla samma längd och färg men samtidigt behöver jag lite fräscha nyanser och jämnare toppar. Idag är jag således vidskeplighetens undersåte. Inga speglar skall krossas, inga stegar passera min hjässa, innan jag klockan halv-två sätter mig i stolen.

4 comments:

Anonymous said...

Spännande...can´t wait to see the outcome...Ett litet MMS kanske :-D

TYRA Hallsénius Lindhe said...

Lycka till! Det blir säkert fint. ingen polska bara hihihi

TYRA Hallsénius Lindhe said...

ps. tags ex. styling, frisör, hår, fobier bla bla

Emilie H-Lindhe said...

Lite polska. Men det är ju precis nyfärgat! Det är jättefint där bak nu i varje fall så jag kan leka med frissyrer utan att behöva tänka bara på utväxten :) Prisvärt ställe - det tog tre timmar och kostade 70 pund.