Saturday 6 October 2007

En afton i smaskiga vänners lag

Jag ska just till att påbörja lördagsmyset och denna afton är särkilt speciell. Ni förstår, jag ska spendera kvällen med två utav mina favoritmän: Ben and Jerry! De hade extrapris på den godaste glassen i världen på ASDA idag och jag tänker minsann avnjuta den på det klassiska viset: ingen skål, bara skeden i högsta hugg. Det är jag verkligen värd eftersom jag var tvungen att agera glass-ambulans till fots uppför den branta backen med fem matkassar, eller hur? Till dietistens glädje blir det en hemgjord kyckling/nudel-soppa dessförinnan. Skål på er!

4 comments:

TYRA Hallsénius Lindhe said...

Perverts have more fun! Men jag är inte så förtjust i att äta glass direkt ur förpackningen....ingen finess.Kram

Anonymous said...

Oh don't we just love them!!! Värst var du varit på G medan jag varit i the big Apple. Vero= en helt slut syster!

Kraaaaaaaaaaaam

Anonymous said...

Välkommen till glassomanernas klubb! Farfar hade varit stolt över dig! Mer glass åt folket -
det mår man bra av!

Anonymous said...

Jag vill också ha massa glass... emn mamma skulle döda mej om hon kom på mej med att äta direkt ur paketet:D
vilken fin blogg du har...
är för lat för att blogga men har ju iaf facebook
ha det bäst