Friday 29 February 2008

The Final Countdown

Jag är expert på att drömma mig framåt eller bakåt i tiden. Det är som om jag tittar på klockan och ser simultant vad det är som pågår nu, en period framöver eller vid samma tidpunkt för en dag/vecka/månad/år sedan. Rubriken till det här inlägget är på så sätt inte riktigt sann - in fact two important countdowns engage my thoughts at present...

Den mest aktuella är dock den som står på 24 timmar i skrivandets stund. Då sitter nämligen min kära syster på en BA flight med destination London och jag på ett kontor och drömmer om festiviteterna som komma skall. Jag har haft flera sömnlösa nätter den här veckan tack vare alla frestelser. Kan inte riktigt avslöja något nu pga en viss Birthday Girl...

Bon voyage Sis! See you soon!

1 comment:

Anonymous said...

hihihihi...I'm the birthday girl!

Så sjuuuukt laddad. Jag vill åka NU. Men har ju inte ens packat än.