Monday 10 September 2007

Dirty Dancing is just about to get even dirtier!

Till alla Dirty Dancing fans stora glädje kan jag nu meddela att den 22 oktober väntar en uppgradering på smuts-fronten! Jag satt och bläddrade i min projektkamrats skvallertidning på jobbet häromdagen (letade fakta om fattigdom i Tajikistan naturligtvis) och såg en skymt av Patrick Swayze och Jennifer Grey's välkända överkroppar. Men det var underkropparna som fick mig att kvickna till. Vänta nu, Baby behåller faktiskt de vita jeansen på under dansen som leder upp till sexscenen i personalkvarteren på Kellermans. Icke sa nicke. Den 22 oktober släpps en ny version - lite naknare, lite bättre - som enligt tidningen, jag citerar: "involves some embarrassingly enthusiastic thrusting and, er, bouncing" (Grazia 27 Augusti 2007). Eftersom att jag inte kan räkna antalet gånger jag sett den på typ åtta händer (tjugo-fem händer är nog fallet för Miss V) ser jag fram emot lite färskt material!

2 comments:

TYRA Hallsénius Lindhe said...

Det är inte sant? Då skall man få höra dialogen en miljon gånger också.....did you say dirtier! My God!

Anonymous said...

There is a God!

muhahahahaha